Veelgestelde Vragen

Mijn account

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen of inzien?
  1. Log in met je gegevens
  2. Klik rechtsbovenin op 'bedankt voor je bezoek' of 
  3. Bekijk hier jouw gegevens door te klikken op de verschillende onderdelen in de linkerkolom.
  4. Wil je je wachtwoord wijzigen? Dat kan direct onder accountgegevens
  5. Wil je e-mailadres wijzigen? Vraag dit dan aan via contact
Kan ik een extra account krijgen voor een collega?

Heb je een extra account nodig om te kunnen bestellen? Vraag deze dan aan via jou Sales support medewerk(st)er door een mail te sturen naar verkoop@peeze.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Ben je jouw wachtwoord vergeten of verloren? Dan kan je deze opnieuw aanvragen via het inlogscherm. Zorg er wel voor dat je hiervoor het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is. Als dit niet lukt neem dan contact met ons op via verkoop@peeze.nl of 026 362 2422.

Bestellingen en bezorgopties

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden altijd geleverd op vaste dagen, zoals is afgesproken met je accountmanager of vaste contactpersoon. Om je bestelling op een goede wijze en op de afgesproken dag te leveren, vragen we je jouw order uiterlijk de dag voor je vaste leverdag vóór 15.00 uur bij ons te plaatsen.

Kan ik de afleverdag kiezen?

Ja. De gewenste bezorgdag kan je bij het afronden van je bestelling aangeven.

Zijn er verzendkosten?

Voor bestellingen onder de 75 euro brengen wij 7 euro in rekening.

Ik kan mijn bestelling niet plaatsen?

Wanneer de bestel knop niet actief wordt kan dit twee oorzaken hebben: Je bent nog niet akkoord gegaan met de algemene voorwaarden of er staat nog een melding dat je niet de minimale bestelhoeveelheden in je winkelwagen hebt. Bijvoorbeeld bij de thee moeten er minimaal 12 doosjes (in een mix van smaken) worden besteld.

Hoe plaats ik een spoed- of nabestelling?

Wil je jouw bestelling met spoed geleverd hebben? Geef dit dan bij het opmerkingenveld van je bestelling aan.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Wanneer je een order wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met jouw sales support medewerk(st)er. Die kan direct jouw order uit het systeem halen, op het moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten.

Ik heb geen computer, kan ik dan wel bestellen?
Dat kan zeker! Onze webshop werkt ook op je smartphone. Hierop kan je eenvoudig inloggen met de inloggegevens die je hebt ontvangen.

Betalen en facturen

Waar kan ik mijn facturen inzien en printen?

Bij je accountgegevens staat een kopje met 'Orderhistorie'. Hier vind je al jouw eerder geplaatste orders en de bijbehorende facturen.

Moet ik direct betalen?
Dit hangt af van de afspraken die je met je accountmanager gemaakt hebt.

Retouren en klachten

Ik heb een klacht, hoe dien ik deze in?

Indien je onverhoopt een klacht hebt, horen wij deze graag. Alleen zo kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Je kan je klacht doorgeven aan je vaste sales support medewerk(st)er. Ook kan je ons altijd bellen op 026-362 2422 of mailen via verkoop@peeze.nl.

Mag ik artikelen retourneren?

Ben je niet tevreden met je product of bestelling? Neem dan direct contact op met je sales support medewerk(st)er. In overleg zoeken we dan een passende oplossing.

Scroll to top