Veelgestelde Vragen
Mijn account
- Log in met je gegevens
- Klik rechtsbovenin op 'bedankt voor je bezoek' of
- Bekijk hier jouw gegevens door te klikken op de verschillende onderdelen in de linkerkolom.
- Wil je je wachtwoord wijzigen? Dat kan direct onder accountgegevens
- Wil je e-mailadres wijzigen? Vraag dit dan aan via contact
Heb je een extra account nodig om te kunnen bestellen? Vraag deze dan aan via jou Sales support medewerk(st)er door een mail te sturen naar verkoop@peeze.nl.
Ben je jouw wachtwoord vergeten of verloren? Dan kan je deze opnieuw aanvragen via het inlogscherm. Zorg er wel voor dat je hiervoor het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is. Als dit niet lukt neem dan contact met ons op via verkoop@peeze.nl of 026 362 2422.
Bestellingen en bezorgopties
Bestellingen worden altijd geleverd op vaste dagen, zoals is afgesproken met je accountmanager of vaste contactpersoon. Om je bestelling op een goede wijze en op de afgesproken dag te leveren, vragen we je jouw order uiterlijk de dag voor je vaste leverdag vóór 15.00 uur bij ons te plaatsen.
Ja. De gewenste bezorgdag kan je bij het afronden van je bestelling aangeven.
Wanneer de bestel knop niet actief wordt kan dit twee oorzaken hebben: Je bent nog niet akkoord gegaan met de algemene voorwaarden of er staat nog een melding dat je niet de minimale bestelhoeveelheden in je winkelwagen hebt. Bijvoorbeeld bij de thee moeten er minimaal 12 doosjes (in een mix van smaken) worden besteld.
Wil je jouw bestelling met spoed geleverd hebben? Geef dit dan bij het opmerkingenveld van je bestelling aan.
Wanneer je een order wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met jouw sales support medewerk(st)er. Die kan direct jouw order uit het systeem halen, op het moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten.
Betalen en facturen
Bij je accountgegevens staat een kopje met 'Orderhistorie'. Hier vind je al jouw eerder geplaatste orders en de bijbehorende facturen.
Retouren en klachten
Indien je onverhoopt een klacht hebt, horen wij deze graag. Alleen zo kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Je kan je klacht doorgeven aan je vaste sales support medewerk(st)er. Ook kan je ons altijd bellen op 026-362 2422 of mailen via verkoop@peeze.nl.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop. Maar als dat niet zo is, kan je de aankoop retourneren. Dit doe je door je retour hier aan te melden. Het kan zijn dat we daarna nog even contact opnemen om de details af te stemmen. Komt onze servicemedewerker regelmatig langs voor bezorging? Geef dan de retour mee.